Det er enkelt å være kunde hos Hurum Nett!

Her kan både privatpersoner og bedrifter ta kontakt med oss for å bestille, flytte eller si opp nettleie, for nedtak av strømmåler, sende melding til kundeservice eller søke om kompensasjon ved strømavbrudd. Les gjerne om feilmelding før du tar kontakt om feil!

Bestilling eller flytte

For å få levert strøm i Hurum må du leie nett av Hurum Nett. Vi er eneste nett-leverandør i Hurum. I tillegg til nett må du bestille strøm fra strømleverandør. Har du en strømleverandør i dag så følger denne med videre når du flytter.

Melding

Send oss melding om hva som helst! Ved feil ring 95112000.

Oppsigelse

Bruk oppsigelse hvis du skal avslutte kundeforholdet. 14 dagers oppsigelsestid. Bruk bestill/flytt når du flytter i Hurum.

Nedtak

Nedtak av strømmåler skjer når behovet for strøm bortfaller helt.

Leveringsplikt

Vi leverer deg strøm til høy pris inntil du får bestilt fra strømleverandør fordi Hurum Nett har leveringsplikt.

Jeg tar kontakt som

Er du:

Motta informasjon:

Nedtak er permanent

Måleravlesning og faktura

Nesten alle kundene til Hurum Nett har fått nye, digitale målere som leser av strømmen automatisk. Se MinSide for forbruket ditt. Dersom du har gammel måler, kan du bruke skjemaet over. Velg “Melding til kundeservice” fra nedtrekksmenyen. Send målernummer og målerstand.

Vi sender faktura hver måned. Du kan sette opp AvtaleGiro og/eller eFaktura i nettbanken din.

Nettleieavtale

Levering av elektrisk kraft og tilknytning til nettet forutsetter avtale mellom kunde og nettselskap. Dersom uttak av kraft skjer uten at gyldig nettleieavtale foreligger, ansees brukeren å ha godtatt og tiltrådt nettselskapets vilkår for nettleie og tilknytning.